ΥΓΙΕΙΝΑ

Με μέλι

Πάνκεϊκ με ανθότυρο και μέλι

Πάνκεϊκ με ανθότυρο και μέλι

Ένα υγιεινό σνακ για το πρωινό μας, πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Και σίγουρα πιο light από τους λουκουμάδες.
Μπουκιές με καρύδια και σουσάμι

Μπουκιές με καρύδια και σουσάμι

Ούτε δεκαπέντε λεπτά δεν θα χρειαστείτε για να φτιάξετε αυτό το υγιεινό κέρασμα, που περιέχει μέλι αντί για ζάχαρη.
Γιαουρτόπιτα με 4 υλικά

Γιαουρτόπιτα με 4 υλικά

Ούτε καν μίξερ δεν θα χρειαστείτε για αυτή την πανεύκολη γιαουρτόπιτα, η οποία θυμίζει τσίζκεϊκ ή ψητή κρέμα φλαν.
Μπάρες με ταχίνι και σοκολάτα

Μπάρες με ταχίνι και σοκολάτα

Ένα νηστίσιμο κέρασμα, θρεπτικό και υγιεινό, αφού δεν έχει ίχνος ζωικών λιπαρών. Επιπλέον, γλυκαίνει με μέλι και όχι με ζάχαρη.
Άλειμμα με μέλι, βούτυρο και λεμόνι

Άλειμμα με μέλι, βούτυρο και λεμόνι

Ένα αρωματικό γλυκό βούτυρο για το πρωινό μας με θρεπτικά στοιχεία λόγω του μελιού που περιέχει.
Κέικ με μέλι και καρύδια

Κέικ με μέλι και καρύδια

Χαμηλό σε λιπαρά, καθώς δεν περιέχει βούτυρο ή λάδι. Επιπλέον, γίνεται με μέλι αντί για ζάχαρη.
Παστέλι

Παστέλι

To πιο ελληνικό από όλα τα σνακ αλλά και το πιο υγιεινό!