ΥΓΙΕΙΝΑ

Γιαουρτόπιτα με 4 υλικά

Γιαουρτόπιτα με 4 υλικά

Ούτε καν μίξερ δεν θα χρειαστείτε για αυτή την πανεύκολη γιαουρτόπιτα, η οποία θυμίζει τσίζκεϊκ ή ψητή κρέμα φλαν.
Κέικ με μέλι και καρύδια

Κέικ με μέλι και καρύδια

Χαμηλό σε λιπαρά, καθώς δεν περιέχει βούτυρο ή λάδι. Επιπλέον, γίνεται με μέλι αντί για ζάχαρη.
Πάνκεϊκ με ανθότυρο και μέλι

Πάνκεϊκ με ανθότυρο και μέλι

Ένα υγιεινό σνακ για το πρωινό μας, πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Και σίγουρα πιο light από τους λουκουμάδες.
Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι

Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι

Μια τούρτα που επανορίζει την έννοια «στέρηση», αφού είναι νηστίσιμη και επιπλέον είναι κατάλληλη για όσους δεν τρώνε γλουτένη.
Σιμιγδαλένιος χαλβάς με λεμόνι

Σιμιγδαλένιος χαλβάς με λεμόνι

Κάνουμε ένα μικρό «ρετούς» στον κλασικό νηστίσιμο χαλβά και τον αρωματίζουμε με λεμόνι και κανέλα.
Μπαβαρουάζ με ανανά

Μπαβαρουάζ με ανανά

Πλούσια σε βιταμίνη C, με μόλις 163 θερμίδες και λίγα λιπαρά, κατατάσσεται πανηγυρικά στις πιο νόστιμες light κρέμες που έχουμε δοκιμάσει.
Πίτα με ξερά φρούτα και μέλι

Πίτα με ξερά φρούτα και μέλι

Ένα γλυκό πλούσιο σε πηγές ενέργειας, που μπορείτε να φάτε ακόμα και ως πρωινό. Επιπλέον δεν έχει ζωικά λιπαρά και είναι νηστίσιμο.
Καρυδόπιτα με ελαιόλαδο

Καρυδόπιτα με ελαιόλαδο

Από τα πιο αγαπημένα ελληνικά παραδοσιακά γλυκά σε μια νηστίσιμη εκδοχή.
1235