ΥΓΙΕΙΝΑ

Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι

Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι

Μια τούρτα που επανορίζει την έννοια «στέρηση», αφού είναι νηστίσιμη και επιπλέον είναι κατάλληλη για όσους δεν τρώνε γλουτένη.
Νηστίσιμη μηλόπιτα

Νηστίσιμη μηλόπιτα

Σταφίδες, κανέλα και μαύρη ζάχαρη χαρίζουν πλούσια αρώματα στα μήλα και κάνουν τη μηλόπιτα να ευωδιάζει.
Σιμιγδαλένιος χαλβάς με λεμόνι

Σιμιγδαλένιος χαλβάς με λεμόνι

Κάνουμε ένα μικρό «ρετούς» στον κλασικό νηστίσιμο χαλβά και τον αρωματίζουμε με λεμόνι και κανέλα.
Μαλακά μπισκότα από καρύδα

Μαλακά μπισκότα από καρύδα

Μικρές, αφράτες μπουκιές με το υπέροχο άρωμα και την υφή της ινδικής καρύδας, για να κεράσετε σε μια ξαφνική επίσκεψη.
Κέικ αμυγδάλου χωρίς γλουτένη

Κέικ αμυγδάλου χωρίς γλουτένη

Αυτό το εύκολο κέικ θα το απολαύσουν όσοι έχουν βγάλει τη γλουτένη από τη διατροφή τους.
Μους με τρια υλικά

Μους με τρια υλικά

Έχει λιγότερα λιπαρά από μια κανονική μους, γιατί γίνεται με ελαφρύ γάλα και γιαούρτι 2%. Επιπλέον, είναι ένα πολύ εύκολο γλυκό.
Κέικ με μέλι και καρύδια

Κέικ με μέλι και καρύδια

Χαμηλό σε λιπαρά, καθώς δεν περιέχει βούτυρο ή λάδι. Επιπλέον, γίνεται με μέλι αντί για ζάχαρη.
Μπαβαρουάζ με ανανά

Μπαβαρουάζ με ανανά

Πλούσια σε βιταμίνη C, με μόλις 163 θερμίδες και λίγα λιπαρά, κατατάσσεται πανηγυρικά στις πιο νόστιμες light κρέμες που έχουμε δοκιμάσει.
1235