ΥΓΙΕΙΝΑ

Ελαφριά κρέμα με μπανάνα

Ελαφριά κρέμα με μπανάνα

Με μόλις 170 θερμίδες και μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλιο και μαγνήσιο, είναι μια κρέμα που θα απολαύσουμε άφοβα όλο το καλοκαίρι.
Πάνκεϊκ με ανθότυρο και μέλι

Πάνκεϊκ με ανθότυρο και μέλι

Ένα υγιεινό σνακ για το πρωινό μας, πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Και σίγουρα πιο light από τους λουκουμάδες.
Light προφιτερόλ

Light προφιτερόλ

Έχει πολύ λιγότερα λιπαρά σε σχέση με την κλασική συνταγή, αφού γίνεται με γάλα αντί για κρέμα γάλακτος.
Μπαβαρουάζ με ανανά

Μπαβαρουάζ με ανανά

Πλούσια σε βιταμίνη C, με μόλις 163 θερμίδες και λίγα λιπαρά, κατατάσσεται πανηγυρικά στις πιο νόστιμες light κρέμες που έχουμε δοκιμάσει.
Μπουκιές με καρύδια και σουσάμι

Μπουκιές με καρύδια και σουσάμι

Ούτε δεκαπέντε λεπτά δεν θα χρειαστείτε για να φτιάξετε αυτό το υγιεινό κέρασμα, που περιέχει μέλι αντί για ζάχαρη.
Πίτα με ξερά φρούτα και μέλι

Πίτα με ξερά φρούτα και μέλι

Ένα γλυκό πλούσιο σε πηγές ενέργειας, που μπορείτε να φάτε ακόμα και ως πρωινό. Επιπλέον δεν έχει ζωικά λιπαρά και είναι νηστίσιμο.
Αμυγδαλωτά με μανταρίνι

Αμυγδαλωτά με μανταρίνι

Ένα πανεύκολο κέρασμα με ελάχιστα λιπαρά και πολλά ευεργετικά συστατικά από τα αμύγδαλα και το σουσάμι.
Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι

Νηστίσιμη τούρτα με σοκολάτα και ταχίνι

Μια τούρτα που επανορίζει την έννοια «στέρηση», αφού είναι νηστίσιμη και επιπλέον είναι κατάλληλη για όσους δεν τρώνε γλουτένη.
1235