Γρανίτα ροδάκινο

Γρανίτα ροδάκινο

Το πιο δροσιστικό γλυκό του καλοκαιριού είναι η γρανίτα. Εδώ, με γεύση ροδάκινο και μόλις 88 θερμίδες ανά μερίδα!

Υλικά

  • 600 γρ. ροδάκινα (ώριμα), πολτοποιημένα (καθαρό βάρος)
  • 120 γρ. νερό
  • 120 γρ. ζάχαρη
  • χυμός από μισό λεμόνι

Μερίδες: 8, Προετοιμασία: 20΄, Παρασκευή: περίπου 30΄ (με παγωτομηχανή) ή 3 ώρες αναμονής (χωρίς παγωτομηχανή)

Ζεσταίνουμε το νερό με τη ζάχαρη σε μια κατσαρόλα και μόλις πάρουν βράση, κατεβάζουμε από τη φωτιά. Αφήνουμε το σιρόπι να κρυώσει πολύ καλά και ρίχνουμε μέσα σε αυτό τον πολτό από τα ροδάκινα και το χυμό λεμονιού. Ανακατεύουμε καλά. Αδειάζουμε το μείγμα στην παγωτομηχανή (αν διαθέτουμε) και ακολουθούμε τις οδηγίες χρήσης της για τη δημιουργία γρανίτας. Αν δεν διαθέτουμε παγωτομηχανή, το βάζουμε σε ένα μεταλλικό μπολ στην κατάψυξη και ανά μισή ώρα το βγάζουμε και το ανακατεύουμε με μια κουτάλα, παίρνοντας το μείγμα από τις άκρες, όπου θα έχει παγώσει περισσότερο, και φέρνοντάς το προς το κέντρο. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία περίπου 5 φορές μέχρι να παγώσει όλο το μείγμα ομοιογενώς.

Μπορούμε επίσης να το μοιράσουμε εξαρχής σε παγοθήκες, που θα αφήσουμε να παγώσουν στην κατάψυξη για αρκετές ώρες. Στη συνέχεια θα πολτοποιήσουμε τα παγάκια σε μπλέντερ. Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνουμε την υφή της γρανίτας. Σερβίρουμε σε ποτήρι με καλαμάκι.